HTML

Sziget.FM blog

A Sziget.FM itt kommunikal mindenkivel...

Friss topikok

  • dd0: reggelre rendben el is tűnt az esemény a gcalból és az azt importáló lightningból is. köszönöm szé... (2008.07.10. 09:25) Google Calendar
  • semmicico: ööö valamiért nem tudom a képemet kicserélni a profilomban ... sc. (2008.07.09. 01:46) Hétvégi feature-özön

Linkblog

Archívum

Google Calendar

2008.07.03. 14:08 Sziget.FM

Update: Ha szeretnéd a sziget.fm-en összeklikkelt naptáradat Google Calendárba importálni, kövesd a lépéseket itt rögtön az 1-es ponttól kezdve.

Többen jeleztétek, hogy a Google Calendar nem hajlandó kooperálni a Sziget.FM iCalendar naptárával. Tegnap óta működik a dolog, Google Calendarral, iCallal, Outlook Expressel egyaránt.

A probléma az volt, hogy a felhasználók adatait kitiltottuk a Google indexéből, így a felhasználók naptárát sem sikerült leszednie a Googlenak.

Ha még nem fedezted volna fel a naptár örömeit: ha Google Calendar-t használsz, akkor kérhetsz magadnak SMS értesítést a programokról, amikre jelentkeztél. Így az sem baj, ha már a nulladik napon - valamilyen rejtélyes okból - kicsúszik minden a fejedből.

Tennivalók:

1, A sátradban (jobb felső fül) található "Töltsd le a naptáradba" link forrását másold a vágólapdra (jobb gomb katt, "Hivatkozás címének másolása")

 

2, A Google Calendar-ban válaszd az Add fülecskén az Add by URL-t 

 

3, A korábban kimásolt URL-t illeszd be a megjelenő szövegdobozba.

 

4, A settings-nél állítsd be a mobilod adatait, hogy SMS-eket kapjál...

Végül állítsd be, hogy a Sziget.FM Programok nevű naptár minden eseményéről értesítést kapj:

9 komment

Címkék: google calendar

A bejegyzés trackback címe:

https://szigetfm.blog.hu/api/trackback/id/tr6551284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semmicico 2008.07.03. 20:23:26

Sziasztok !

Valami még mindig nem tuti! én ezt kapom

Error
We could not parse the calendar at the url requested.

valami ötlet ?

semmicico 2008.07.03. 20:35:50

ha a webcal-t lecserélem http-re, akkor le tudom tölteni a calendart mint .ics file.

Ha az outlook 2003-be próbálom importálni, akkor a hibajelzés: a file sérült.

Ha ezt a file-t megpróbálom google calendars-ba tölteni, akkor
Processed zero events.

Failed to import events: Unable to process your iCal/CSV file. The file is not properly formatted..

Sziget.FM 2008.07.03. 21:04:28

erdekes, egyedul az iCal eszi meg, a tobbi nem. Mindjart kideritjuk, miert...

Sziget.FM 2008.07.03. 21:25:56

Na, megoldottuk a dolgot.

A gonosz HTML-kodokat ugy tunik nem szeretik az iCal alkalmazasok a descriptionban...

semmicico 2008.07.04. 13:04:09

A LEGNAGYOBB ISTEN-KIRÁLY-CSÁSZÁROK VAGYTOK !!!!!

sc.

semmicico 2008.07.04. 14:13:47


Ugyan az outlook 2003 -mal még nem megy, de ha egyszer bent van a google calendarba, onnan már ki lehet szedni, hiszen van a google szoftvere, ami szinkronizál az outlook-kal. Persze az sem tökéletes, mert ha magyar karakter van benne, akkor kicsit olvashatatlan lesz.

Erre nekem van egy eljárásom, ami még nem tuti, de fog működni. Én úgy szoktam szinkronizálni a google calendart az outlookal, hogy a pda-ra feltelepítettem a goosync alkalmazást, aminek már az ingyenes - limitált funkvionalitású - példánya is jól működik. Ez a progi szinkronizál a pda és a google calendar között. Aztán az active sync -kel pda-outlook sync. Sajnos az activy sync csak egy hétre előre szinkronizál (nemtom miért ) , de ez a kombó minidg helyesen működött.


Ja, csak egy ötlet még:

én nem teljesen követtem a sziget.fm leírását.

én a "gomb" linkjáben a webcal://sziget.fm/... átírtam "sziget.fm-re" és beraktam a böngésző címsorába, így lementhettem lokálisan a ical file-t. Majd file-ként importáltam a google calendarba, mert így meg tudtam mondani, hogy pontosan mely calendarba rakja az importált bejegyzéseket.

sc.

dd0 2008.07.09. 12:03:06

sziasztok
üdvözlöm a fícsört, ideje volt már, gratulálok a készítőknek

egy bugot(?) jeleznék:
importáltam googlecalendarba a saját programokat, majd mégis "leiratkoztam" az egyik eseményről. ezt a gcal nem vette figyelembe, a jelzett program még mindig ott van a többi között. megpróbáltam törölni, de nem ajánl fel ilyen lehetőséget a gugli. ezt a gcal naptárt imporáltam Lightningbe (Thunderbird), itt az esemény törlésénél hibaüzenetet kapok: CAL_IS_READONLY. tehát nem törli. a sziget.fm-ről már eltűnt az esemény, a gcalban még mindig ott van.
ezután importáltam a Lightningbe a naptárt iCal formátumban (googlet megkerülve), ebben már nincs benne az adott esemény. tehát a hiba csak a gcal-nál észlelhető.
megtettem azt is, hogy a gcal-ból eltávolítottam az adott naptárat, majd újra felvettem, de még mindig látszik az adott esemény.

valami ötlet? én rontottam el valamit? vagy ti? vagy a gúgöl?

előre is kösz a választ.

Sziget.FM 2008.07.09. 18:41:45

dd0:

A Google-nek kell egy kis idő, amíg leszedi az oldalról a naptárat, ezzel sajnos nem tudunk mit tenni, elvileg naponta párszor frissíti.

A Lightning-ból nem tudod törölni, mert a naptár a szerveren van (ezért csak olvasható, mert nem tudjuk visszaszinkronizálni a lokálisan megváltozott naptárat), ha lesz időnk, akkor a WEBDAV implementálásával ezt megpróbáljuk megoldani.

dd0 2008.07.10. 09:25:38

reggelre rendben el is tűnt az esemény a gcalból és az azt importáló lightningból is. köszönöm szépen az utánajárást, ezek szerint várni kell egy kicsit (kb 6-12 óra), míg eltűnik.
találkozunk szigeten \m/
süti beállítások módosítása